سه شنبه, ۰۳ دی ۱۳۹۸ ۱۱:۵۲۲۹
طبقه بندی:
  • اخبار
  • پیام
  • کمیسیون ها
چچ

پیام تبریک دبیرکل سندیکا به مناسبت میلاد حضرت مسیح(ع) و  سال نو میلادی

دبیرکل سندیکا در پیامی به سفرای کشورهای مسیحی مقیم در تهران فرارسیدن میلاد حضرت عیسی مسیح (ع) و سال جدید میلادی را تبریک گفت.

پیام تبریک دبیرکل سندیکا به مناسبت میلاد حضرت مسیح(ع) و  سال نو میلادی

دکتر سید محمد کریمی، دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران در پیامی به سفرای کشورهای مسیحی مقیم در تهران فرا رسیدن میلاد حضرت عیسی(ع) و سال جدید میلادی را تبریک گفت.
متن پیام دکترکریمی به شرح زیر است:
اینجانب افتخار دارم بعنوان دبیرکل بزرگترین و قدیمی ترین نهاد صنفی صنعت بیمه ایران تبریکات صمیمانه خود را به مناسبت زادروز خجسته و باشکوه  پیامبر صلح و محبت حضرت عیسی مسیح(ع) و آغاز سال جدید میلادی به آن جناب  تقدیم نمایم.

مسیح (ع) پیام آور صلح، دوستی، مهربانی و آرامش بود. آرامشی که برای بیمه گران معنای خاصی دارد و  دست اندرکاران صنعت بیمه ایران نیز مانند همکاران خود در سرتاسر جهان، بدنبال ایجاد آرامش برای مردمان این سرزمین باستانی و یکتا پرست هستند و باور دارم آرامش جز با صلح ، دوستی و مهربانی ممکن نیست.

امید است آینده فرصتی برای دوستی و همکاری بیشتر دو ملت و بویژه بیمه گران آن باشد و در این رابطه از حضرتعالی تقاضا دارم که این نهاد صنفی را یاری نمایید.
ضمن تقدیم مجدد تبریکات صمیمانه خود بابت سال جدید میلادی، عزت روزافزون جنابعالی و بهروزی ملت آن کشور را از خداوند متعال مسئلت دارم.

آدرس کوتاه شده: